Tuesday, May 6, 2008

Wan Anuar Lost 26kg in 5 months

Seminggu sebelum saya ke Extravaganza Singapore 2007, saya berjumpa dengan Anuar di kedai gambar Fuji di Taman Melawati. Saya nak print gambar testimonial untuk saya bawa bersama ke Singapore. Anuar memang dah lama mencari jalan nak turunkan berat badan. Melihat gambar-gambar yang saya nak print tu, dia tertarik dan memberanikan bertanya.. betul ke ni bang? Pasal kami nak ke Singapore, tengah exited gile, saya pun dengan exited nya cerita mengenai produk dan testimoni. Dia sangat berminat. Dan saya berjanji akan bertemu semula dengannya sekembalinya saya dari Singapore...
Balik dari Singpore, lagi exited gile.. hehe, saya present and dia setuju mula dengan program. Anuar adalah orang yang bersemangat tinggi. Semasa dalam program, dia selalu bertanya ....ini boleh makan tak.... kacang boleh makan tak... dan setiap apa yang dia nak makan, sekurang-kurangnya dia bertanya. Anuar membuatkan kerja saya juga menjadi senang.
Semnggu sekali, saya akan berusaha timbang kemajuan dia. Minggu pertama tau tak... dia turun 3.8kg!! Mak Ai!! Bersemangat saya tengok. Minggu2 seterusnya, kalau saya sibuk, dia akan hantar sms... bila nak timbang bang? Tak boleh escape...
Selepas beberapa minggu, dia turun 18kg... pinggang turun dari 42" ke 36". Seronok gile lah dia. Lebih bertenaga. Orang lain dah mula nampak hasil... lebih muda.. lebih hensem...
Anuar sekarang dah menjadi distributor serious dalam Herbalife dan ingin menolong ramai orang lain untuk menjadi sihat dan berjaya...
Semua ini bermula dengan Anuar tertarik melihat gambar tadi... dan telah membuat keputusan untuk melakukan sesuatu. Saya hanya berada di tempat print gambar tu secara kebetulan. Saya tak kan boleh buat apa2 jika dia tidak membuat sebarang tindakan. Tahniah Wan Anuar..
Secara keseluruhannya Wan Anuar telah berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 33Kg. Alhamdulillah... dia dan isterinya Rafiah sekarang membuat perniagaan Herbalife secara full time menyambung misi luar biasa untuk menolong ramai orang lain lagi... insayAllah mereka dan orang bersama mereka akan berjaya... dunia dan akhirat.


Disclaimer
***The above product results are not typical. Individual result may vary.
***Hasil produk diatas adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...