Sunday, April 5, 2009

Bagaimana saya berjumpa Dr kamarulzaman

Saya suka cerita bagaimana first time saya berjumpa dengan hamba Allah luar biasa ini, Dr Kamarulzaman. Waktu Herbalife Super HOM di Berjaya Times Sq, hari sebelum Malaysia Spectacular 2009. Waktu masing-masing sibuk memberi testimonial produk, saya tekejut mendengar ada hamba Allah ini dah turun 40kg menggunakan produk Herbalife. Apa tak tekejutnya, saya tak pernah miss STS setiap bulan, dan saya tak pernah dengar rekod 40kg dari sesiapa pun.

Habis je program tu, saya datang berjumpa dia. Kenalkan diri saya dan kami sempat berbincang. Very humble. Tak cakap pun dia dalam bidang kedoktoran. Alhamdulillah sempat ambil gambar dengan dia.


Balik saya ke rumah, saya buat research sedikit, cari nama dia dalam google.. kut2 mana tahu keluar blog ke apa2 lah. Mudah je saya jumpa dan masyaAllah, gambar sebelum dia makan produk Herbalife...

Sejak dari hari tu, saya mula nampak dia datang event after event. Yang bestnya dia attend Herbalife Extravaganza di Korea pada June 2009.


Dia juga qualify Star Cruise Vacation!! Naik cruise FREE!! Herbalife bagi.... alhamdulillah


kenapa seorang doktor tertarik dengan Herbalife? Pasal Herbalife boleh membantu ramai orang untuk sihat. Tengok lah dioa sendiri. Kalau tak jumpa Herbalife, apa dah jadi pada Dr ni. Dan sekarang dia alhamdulillah dah sihat, tapi dia tak mau sihat sendiri. Dia nak orang lain sihat juga. So, dia teruskan misi murni ini... Alhamdulillah.
Sekarang dia bersama rakannya, telah membuka Kelab Nutrisi di beberapa tempat di Malaysia. Ramai lagi orang boleh dia tolong. Dia di anugerah dengan pin Global Expansion Team tahun 2010.

Tahniah Dr
Daripada perubahan seorang individu kepada perubahan masyarakat.... teruskan perjuangan Dr.

Layari blog dia http://kamarulklang.blogspot.com/

Disclaimer
***The above product results are not typical. Individual result may vary.
***Hasil produk diatas adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...