Monday, May 25, 2009

Nurul Mokhtar

Nurul ni anak saudara Asriah. Pada mulanya, kami kenalkan produk ini waktu dia masih belajar di UiTM Shah Alam. Tengoklah badannya, maunya kami tak rasa nak kongsi. Dia beli, tapi... hehe biasa le... mee goreng tak tinggal pun. Habis tak turun lah..

Bila dia dah habis belajar, saya bawa Nurul ke HOM dan lihat sendiri bagaimana orang lain boleh mendapat hasil. Alhamdulillah sejak dari hari tu, senyap2 dia turun 10kg dalam masa hanya 10 minggu. Ambek kau!! Tahniah Nurul. Akhirnya ko dapat juga hasilnya.




Disclaimer
***The above product results are not typical. Individual result may vary.
***Hasil produk diatas adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...