Friday, July 12, 2013

Puasa Sambil Turun Berat Badan. Jom Ambil Peluang!

Alhamdulillah, hari ni masuk hari ke-3 berpuasa. Selain membuat keputusan untuk tambahkan ibadah dekatkan diri pada Allah, apakah anda sudah membuat keputusan untuk turunkan berat badan?
Misi menolong orang lebih sihat di bulan Ramadhan - Giant Batu Caves
Tahun ini saya mengambil tugas untuk bersama buat roadshow di Giant Batu Caves bersama distributor Herbalife yang lain. Saya dapati rata-rata bila saya mulakan pertanyaan kepada pengunjung Giant, "Pernahkah anda terfikir nak turunkan berat badan semasa bulan Ramadhan"? Hampir semua tidak 'menidakkan' soalan tersebut, malah hampir semua pernah terfikir untuk ambil peluang turun berat badan, kalau tak banyak, sedikit, semasa bulan Ramadhan.


Mungkin jalannya dan caranya tak jumpa. Atau pengalaman kegagalan itu menghantui harapan menyebabkan keinginan tadi ditelan ketakutan.



Apa kata kalau saya boleh tunjukkan anda ramai orang telah berjaya menurunkan berat badannya secara sihat, bertenaga dan mengekalkannya berat badannya sehingga selepas hari raya. Maukah anda melihat?



Jangan tunggu sampai akhir Ramadhan. Masa ini lah tepat untuk bermula. Lagi lama fikir, raya dah nak tiba, semangat dah mula pudar, kuih raya dah menghantui kita. Cepat cepat cepat... buat keputusan sekarang.



Penting bukan beli produk Herbalife. PENTING!! Dapatkan coach yang dapat membantu anda untuk berjaya.






Saya berbuka dengan Herbalife shakes dicampur dengan buah pelbagai warna.
Alhamdulillah sangat menyelerakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...